
Повечето мъже, попадащи в категорията “бракуван”, са наясно, че за семейството е нужен предимно практичен автомобил. Голям процент от тях обаче не спират да мечтаят за возило със спортна визия и не могат да се примирят с реалността, че трябва да управляват скучноват компактен ван например. Новото предложение, което до голяма степен разрешава този проблем, идва от Renault, които извадиха на пазара Megane Grandtour. Това е четвъртият модел от обновеното семейството на Megane, който излиза на пазара след версиите Hatch, Coupe и Grand Scenic. Автомобилът съчетава елегантен и динамичен стил с изключителна практичност и сериозна товароносимост. Моделът се произвежда в завода на Renault в испанския град Валенсия, на същите поточни линии, където се сглобяват версиите Hatch и Coupe. Той вече е и на нашия пазар, а версията, на която решихме да акцентираме, беше оборудвана с уникалния 1.9-литров дизел и високото ниво на оборудване Privilege. Ето и нашето становище по въпроса след обстойния тест-драйв, който направихме.
Екстериор
Още от пръв поглед возилото се различава от стандартните компактни комбита. В сравнение с Golf и компания (виж алтернативите) новият Grandtour е значително по-хармоничен и с подчертано спортна осанка. Отвън автомобилът изглежда стегнат и компактен, а хубавото е, че това почти не се отразява на вътрешното пространство. Интерес представляват задните светлини, които са доста по-различни от тези на останалите модели от линията Megane. Освен това по-дългото с 60 мм междуосие на Megane Grandtour, сравнено с това на Megane Hatch, осигурява балансирано излъчване и съразмерни пропорции на автомобила. Погледната в профил, колата впечатлява с обтекаеми и динамични линии, нехарактерни за повечето компактни комбита. Предната част е доста сходна с останалите представители на модела, като по този начин се запазва търсената съвсем умишлено фирмена идентичност...
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... nu=1&act=3