Попов отбеляза необходимостта от разграничение на различните категории служители и даде пример с операторите на тел. 112, чиято отговорност и работен стрес според него изключват трансформиране на статута им от лица, работещи като държавни служители в такива, работещи по трудово правоотношение.
Не съм слушал звуковият файл и не знам в почивен ден ли е дадено интервюто и по кое време на денят, но примера ме навежда на мисълта или, че трябва да се пие по-малко през работно време, или просто е даден пример да има някакъв пример, но и в двата случая примера е несериозен...
Във форума влизаме много колеги, които имаме дълъг стаж и доста опит в професията, нека споделят повече хора, какъв стрес има при телефонистите на тел. 112, с каква тежка отговорност са натоварени и като цяло какво зависи от тези телефонисти, че виждаш ли не могат да работят като ЛРТП, а трябва да са държавни служители от МВР!
По същата логика трябва и операторите в центъра за спешна помощ да ги направят държавни служители, защото и те са подложени на стрес и отговорност, да не изброявам други "стресирани"...
Не знаех, че да приемаш и предаваш съобщение по телефона е стрес, но който се стресира да вдига телефона и да приема повиквания, да смени системата и да ходи да работи в манастир, църква... семинария... на спокойствие и чист въздух...
Синдикатите трябва да са по-сериозни и да не се подиграват със служителите в МВР, че с такива примери стават за смях и има една поговорка - Накарали го да пръдне, той се наср*л.. Хубаво е, че дъвчат темата "промени", хубаво е, че нещо се опитват да правят, но нека е с лика и прилика, да се издава звук, но да не се стига до насир*не...