СПО "Границата"

Модератори: ribaflic, Lord, Raptor, osata

Re: СПО "Границата"

Мнениеот dakota_ » 02 Яну 2015, 22:42

m-r_Vekilski написа:
Сакалиев написа:.......Дакота,прочети как се издигат хората и какво нещо е да имаш зад гърба си лидера на най-големия полицейски синдикат. Ти също си човек на Попов,червен милиционер и ще те издигнат в Директор или може и по-високо да се изкачиш :)

Дакота да не са решили да те понижават в длъжност? Каква ли физиономия ще извади"Сакалиев" ,ако разбере,че съпругата ти е юридически съветник на....:lol:


Ще му увисне джуката до земята :) и ще почне да ни подрежда милиционер-министър,милиционер-министър :D
На такива като "Сакалиев" от другата страна на южната ни граница пожелават "kıcından buyuk yarrak " :lol: Пожелавам му го и аз :mrgreen:
dakota_
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 1718
Регистриран на: 11 Окт 2009, 21:29

Re: СПО "Границата"

Мнениеот Border_Officer » 03 Яну 2015, 20:54

Иво Тодоров написа:Благодаря Дакота!
Ще му припомня на началника разговора ни от 05.11.14г.


Какво да припомняш на Н-ка на ГПУ - Средец и защо не си припомниш,че никой не те е командиропвал на границата да водиш разговори и да припомняш,а си командирован на границата с определена цел и задача. Н-ка на ГПУ - Средец е човек с необходимата квалификация и опит в охраната на ДГ.Няма командировани колеги полицаи,които да са служил на границата като войници и да се оплакват от условия,транспорт и служба!
Оплакват се хора,които са свикнали да са на топличко до парното и в патрулката да се патрулира по асфалт.
Добре,че има СПО "Границата" да разберете какво е това гранична полиция и лесно ли е да си граничен полицай.
Каквато техника са командировали на границата,с такава се извозва граничния наряд. Като се счупи "Зил" се ходи пеша. Каквито шофьори са командировали на границата,такива возят наряда. Като е счупен камиона,шофьора отказва курса и се търси друг вариант. Като се налага прибиране през нощта шофьора преценява дали може да се справи с терена и се качва зад волана,ако не може да се справи,отказва курса и никой не може да го осъжда,че е отказал курса.
Как да подсигурим по-добри условия като по това СПО "Границата" всичко се плаща от бюджета на МВР. Охраняваме държавната граница,пазим цялата държава,но на нито едно друго ведомство не се бърка в бюджета да се намали и да се прехвърлят пари към МВР за по-добри условия за охрана на ДГ.
Като се вдига такъв голям шум по медиите и пристигне телевизионен екип за интервю,защо недоволните се криете и изпращате журналистите към пресцентъра на МВР,а не застанете с имената си и не кажете какви изисквания имате за подобряване на условията на границата.
Защо се криете и мълчите http://www.vbox7.com/play:83cc441f26 ,а пишете по форумите и разчитате на синдикати да ви оправят. Нали тези синдикати са от служителуи на МВР,искате те да бъркат и да вдят горещите картофи със своите ръце,а вие да се криете и под сърдинка да лаете.
Не може СФСМВР в лицето на Валентин Попов и още няколко колеги да огреят навсякъде,трябва да му помагате и да казвате пред камерите от какво сте недоволни,а не да се криете и да разчитате на няколко човека да решат въпроси касаещи всички.
Поздравявам всички граничари служили на границата и останали на полицейска служба за мъжеството по изпълнение на задачите свързани с охраната на ДГ. Поздравявам и всички командировани колеги,които въпреки трудностите не се огъват,не плачат по телефоните вкъщи да притесняват роднините си,а носят службата и изпълняват успешно служебните си задължения!
Border_Officer
старши Полицай
старши Полицай
 
Мнения: 221
Регистриран на: 03 Яну 2015, 20:18

Re: СПО "Границата"

Мнениеот dsuzunov » 03 Яну 2015, 21:14

Ето това е мнение, споделено от истински полицай и граничар!
Всичко останало са подробности.
Респект, КОЛЕГА!
Димитър Узунов - БНТЛ Пловдив
Аватар
dsuzunov
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 701
Регистриран на: 01 Окт 2009, 17:18
Местоположение: Пловдив

Re: СПО "Границата"

Мнениеот кпц » 04 Яну 2015, 17:58

Border_Officer, становището ти не е балансирано!

За началника на ГПУ-Средец
ПУДМВР "Чл. 28. (1) Граничните полицейски управления, базите гранично-полицейски кораби и СОВН се ръководят от началници, които:
1. осъществяват общото и непосредственото ръководство, като ръководят, планират, организират и отговарят за дейността на подчинените им звена;....."


Организира и отговаря ли за това началникът на ГПУ-Средец:
ЗДвП "Чл. 134. (1) Забранява се превозването на пътници в туристически ремаркета, товарни ремаркета, самоходни шасита, трактори и други селскостопански машини, в каросерията на самосвали и в товарни кошове на мотоциклети.
(2) В каросерията на товарен автомобил може да се превозват лица, които товарят, разтоварват, съпровождат, приемат или предават превозвания товар, като бъде осигурена тяхната безопасност. Броят им за всеки тон полезен товар е по един човек, но не повече от 8. Тези изисквания не се отнасят до моторните превозни средства на Министерството на отбраната."

Дали му е било известно това превозване? При да - защо го допуска? При не - защо не знае?

ЗЗБУТ "Чл. 16. (1) При осъществяване на дейността за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд работодателят е длъжен:
1. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да оценява рисковете за безопасността и здравето на работещите, като обхване избора на работно оборудване, използването на химични вещества и препарати и организацията на работните места;
2. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) в съответствие с оценката на риска и при необходимост да планира и прилага превантивни мерки и методи на работа и производство, които да:
а) осигуряват подобряване нивото на защита на работещите;
б) са интегрирани във всички дейности и структурни звена на предприятието;
2а. (нова - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да възлага на работещите задачи, съобразени с техните компетентности, опит и възможности, както и с пригодността им по отношение на безопасността и здравето при работа;"


Има ли оценка на риска в ГПУ-Средец? Едва ли, особено за силно променената през последните две години работна среда! Къде е тук началникът на ГПУ? Поискал ли е оценка, колко докладни е написал? Търсил ли е съдействието на КУТ/ГУТ и длъжностното лице по БЗР /ако изобщо има изградени в ГПУ-Средец такива структури и определено такова лице/?! Възложил ли е/контролирал ли е възлагането на задача на водача на товарния автомобил, съобразена с неговата подготовка и пригодност по отношение безопасността и здравето при работа? Много вероятно не.

НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд "Чл. 2. (1) Работодателят осигурява на всеки работещ подходящо обучение и/или инструктаж по безопасност и здраве при работа в съответствие със спецификата на професията/извършваната дейност и на работното място, като отчита възможните опасности и резултатите от оценката на риска на съответното работно място."

Разработени ли са програми за инструктажи, определени ли са видовете, лицата, които ги провеждат, извършват ли се в ГПУ - Средец, документират ли се в съответните книги? Контролира ли това началникът на ГПУ - Средец? Вероятно не, щом има такива трагични резултати.

Може началникът на ГПУ - Средец да е човек с необходимата квалификация и опит в охраната на ДГ, но това е недостатъчно! Нужни са знания и основани на тях действия или поне системни опити за осигуряване на "такива условия на труд, които не водят до професионални заболявания и злополуки при работа и създават предпоставка за пълно физическо, психическо и социално благополучие на работещите лица" - ЗЗБУТ ДР §1, т.1.

Накрая малко за СФСМВР
Ако се съгласим безкритично, че с каквато техника и служители са командировали, то с такива трябва да се изпълняват задачите в СПО "Границата", можем само да попречим на СФСМВР да изисква по-добри условия на труд.
Вярно е обратното - необходимо е постоянно да търсим най-подходящите условия на труд!
Защото: ЗМВР "Чл. 152. Държавните служители са длъжни да оказват помощ или съдействие на лица, намиращи се в опасност, и за предотвратяване или пресичане на правонарушения."

Има ли по-опасно правонарушение от масовото неосигуряване на здравословни и безопасни условия на труд?!
кпц
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 405
Регистриран на: 17 Юли 2014, 23:27

Re: СПО "Границата"

Мнениеот dakota_ » 04 Яну 2015, 20:10

Честно да ти кажа,по-балансирано становище от това на Border_Officer не съм чел скоро!
Точно,ясно и конкретно е описал всичко и това е истината!
Няма нарушение полицаите командировани на границата да се превозват с камиони. Камионите са оборудвани за превозване на хора! Има издадена заповед за начина на превоз на командированите служители до граничната бразда! Заповедта се изпълнява,ако някой смятам,че заповедта е незаконосъобразна може да се обърне към съда и да жали заповедта. Всеки от командированите полицай може да подаде ДЗ и откаже да го превозват по такъв начин,ако смята,че има нарушение на закона!

ЗЗБУТ "Чл. 16. (1) При осъществяване на дейността за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд работодателят е длъжен:
1. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да оценява рисковете за безопасността и здравето на работещите, като обхване избора на работно оборудване, използването на химични вещества и препарати и организацията на работните места;
2. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) в съответствие с оценката на риска и при необходимост да планира и прилага превантивни мерки и методи на работа и производство, които да:
а) осигуряват подобряване нивото на защита на работещите;
б) са интегрирани във всички дейности и структурни звена на предприятието;
2а. (нова - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да възлага на работещите задачи, съобразени с техните компетентности, опит и възможности, както и с пригодността им по отношение на безопасността и здравето при работа;"


Не знам дали знаеш,но Н-ка на ГПУ не е работодател на командированите служители и не може да му се търси отговорност за горното!

НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд "Чл. 2. (1) Работодателят осигурява на всеки работещ подходящо обучение и/или инструктаж по безопасност и здраве при работа в съответствие със спецификата на професията/извършваната дейност и на работното място, като отчита възможните опасности и резултатите от оценката на риска на съответното работно място."


Във връзка с горното отново не може да се търси отговорност на Н-ка на ГПУ!
Н-ка на ГПУ няма задължение да провежда обучение на командированите служители за охрана на ДГ! Н-ка на ГПУ не е работодател,от там нататък всичко описано от теб няма отношение към работата на Н-ка на ГПУ.
Факт е,че с каквото техника са командировали за превоз на командированите полицаи,с такава техника ще се превозват! Такава е заповедта и така се изпълнява. Друг факт,който не подлежи на обсъждане и споменат от колегата Border_Officer е,че каквито шофьори са командировани да извършват превоза на командированите на границата,такива шофьори извършват превоза. Това също е разписано в заповедта. Никой не е задължил по насилствен начин шофьорите да се качат по машините и да извършват такива превози,ако първо превозите на хора в каросерията са незаконни и второ,ако се смятат за професионално неподготвени да управляват такива автомобили при такива условия!
СФСМВР има право да изисква условията да се променят,но има една много важна особеност и колегата Border_Officer е засегнал и нея. Става дума за бюджет или по-скоро за липсата на бюджет за по-добри условия! Ти в личен план може да искаш да си купиш "Мерцедес" последен модел,но ако семейният ти бюджет не го позволява,ще си останеш само с искането. Това,обаче не е пречка да продължаваш да го искаш и да работиш в тази посока. Като намериш необходимите средства за Мерцедеса,можеш да реализираш желанието си.
Всеки,който реши може да се хване да търси под вола теле,но всеки трябва да знае,че теле няма да намери,а със сигурност ще намери на т*ш*ците на вола!
dakota_
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 1718
Регистриран на: 11 Окт 2009, 21:29

Re: СПО "Границата"

Мнениеот катюша » 05 Яну 2015, 08:47

Border_Officer написа:Поздравявам всички граничари служили на границата и останали на полицейска служба за мъжеството по изпълнение на задачите свързани с охраната на ДГ. Поздравявам и всички командировани колеги,които въпреки трудностите не се огъват,не плачат по телефоните вкъщи да притесняват роднините си,а носят службата и изпълняват успешно служебните си задължения!


Присъединявам се към твоите поздрави и се радвам,че има колеги като теб,които мислят и работят по този начин.Благодаря ви за това,което правите!
катюша
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 321
Регистриран на: 02 Мар 2014, 16:52

Re: СПО "Границата"

Мнениеот малкия » 05 Яну 2015, 11:36

dakota_ написа:Честно да ти кажа,по-балансирано становище от това на Border_Officer не съм чел скоро!
Точно,ясно и конкретно е описал всичко и това е истината!
Няма нарушение полицаите командировани на границата да се превозват с камиони. Камионите са оборудвани за превозване на хора! Има издадена заповед за начина на превоз на командированите служители до граничната бразда! Заповедта се изпълнява,ако някой смятам,че заповедта е незаконосъобразна може да се обърне към съда и да жали заповедта. Всеки от командированите полицай може да подаде ДЗ и откаже да го превозват по такъв начин,ако смята,че има нарушение на закона!

ЗЗБУТ "Чл. 16. (1) При осъществяване на дейността за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд работодателят е длъжен:
1. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да оценява рисковете за безопасността и здравето на работещите, като обхване избора на работно оборудване, използването на химични вещества и препарати и организацията на работните места;
2. (изм. - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) в съответствие с оценката на риска и при необходимост да планира и прилага превантивни мерки и методи на работа и производство, които да:
а) осигуряват подобряване нивото на защита на работещите;
б) са интегрирани във всички дейности и структурни звена на предприятието;
2а. (нова - ДВ, бр. 40 от 2007 г.) да възлага на работещите задачи, съобразени с техните компетентности, опит и възможности, както и с пригодността им по отношение на безопасността и здравето при работа;"


Не знам дали знаеш,но Н-ка на ГПУ не е работодател на командированите служители и не може да му се търси отговорност за горното!

НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд "Чл. 2. (1) Работодателят осигурява на всеки работещ подходящо обучение и/или инструктаж по безопасност и здраве при работа в съответствие със спецификата на професията/извършваната дейност и на работното място, като отчита възможните опасности и резултатите от оценката на риска на съответното работно място."


Във връзка с горното отново не може да се търси отговорност на Н-ка на ГПУ!
Н-ка на ГПУ няма задължение да провежда обучение на командированите служители за охрана на ДГ! Н-ка на ГПУ не е работодател,от там нататък всичко описано от теб няма отношение към работата на Н-ка на ГПУ.
Факт е,че с каквото техника са командировали за превоз на командированите полицаи,с такава техника ще се превозват! Такава е заповедта и така се изпълнява. Друг факт,който не подлежи на обсъждане и споменат от колегата Border_Officer е,че каквито шофьори са командировани да извършват превоза на командированите на границата,такива шофьори извършват превоза. Това също е разписано в заповедта. Никой не е задължил по насилствен начин шофьорите да се качат по машините и да извършват такива превози,ако първо превозите на хора в каросерията са незаконни и второ,ако се смятат за професионално неподготвени да управляват такива автомобили при такива условия!
СФСМВР има право да изисква условията да се променят,но има една много важна особеност и колегата Border_Officer е засегнал и нея. Става дума за бюджет или по-скоро за липсата на бюджет за по-добри условия! Ти в личен план може да искаш да си купиш "Мерцедес" последен модел,но ако семейният ти бюджет не го позволява,ще си останеш само с искането. Това,обаче не е пречка да продължаваш да го искаш и да работиш в тази посока. Като намериш необходимите средства за Мерцедеса,можеш да реализираш желанието си.
Всеки,който реши може да се хване да търси под вола теле,но всеки трябва да знае,че теле няма да намери,а със сигурност ще намери на т*ш*ците на вола!


Имам само две сериозни забелжки към написаното от теб - към маркираното в синьо.
1. Не съм сигурен дали няма нарушение на ЗДвП и по-точно на
Чл. 134. (2)
В каросерията на товарен автомобил може да се превозват лица, които товарят, разтоварват, съпровождат, приемат или предават превозвания товар, като бъде осигурена тяхната безопасност. Броят им за всеки тон полезен товар е по един човек, но не повече от 8. Тези изисквания не се отнасят до моторните превозни средства на Министерството на отбраната.

Не съм специалис и няма да настоявам на това, но бих помолил за мнение тези, които разбират материята по-добре от мене.
2. Част от камионите не са оборудвани за превоз на хора или това е направено с подръчни средства. Това вече е категорично - съдейки не само по разкази на колеги, но и по снимки.
В интерес на истината, продължавайки нататък, си дал възможно решение на проблема.
_________________________________
Валентин Попов ГПУ - Благоевград
малкия
Синдикат
Синдикат
 
Мнения: 868
Регистриран на: 29 Авг 2009, 12:47

Re: СПО "Границата"

Мнениеот dakota_ » 05 Яну 2015, 13:03

Вальо,според мен няма нарушение на ЗДвП и положението е както при военните. В каросерията на камиона се монтират здраво закрепени надлъжни пейки. На тези пейки се разполага личния състав превозван в каросерията. Отделно както при военните се назначава старши на автомобила,а седналите от двете страни до ключалките на канатите наблюдават за състоянието на ключалките.Издава се заповед с маршрута на движение на автомобила. Старшият на автомобила проверява състоянието на пейките в каросерията и ако има проблеми с тяхната здравина и прецени,че по време на превоза здравината на пейките може да създаде проблеми със сигурността на личния състав в каросерията,просто не се тръгва на път. Същото важи за шофьора,получава технически изправен автомобил,но ако забележи някакви неизправности и прецени,че застрашават сигурността на хората в автомобила,спира и прекратява курса.
Шофьора също може да откаже да извърши превоз,ако метеорологичните условия са неподходящи и прецени,че подготовката му като водач на МПС при тези условия е не добра и може да застраши живота и здравето на превозваните хора.
По въпроса със самоделки правени с подръчни средства за превоз на хора съм категоричен,че това е недопустимо и старшите на автомобили и шофьорите трябва да пускат ДЗ и да отказват превоз с такива автомобили.
Нещата в голямата си част могат да се решават с подаване на сигнали към горестоящите.
Не приемам за нормално това,което видях на клипа пуснат от колегата Border_Officer . Не може полицай,който вижда какви проблеми има да изпраща питащият го репортер към пресцентъра на МВР. Застава се и се казва какъв е проблема и всеки си стои зад думите си. Ако всеки мишкува и се качва в автомобили да го возят както намерят за добре,нещата отиват на зле. Каквито и комисии да правят и да включват в тях и хора от синдиката,не се ли следи от пряко потърпевшите за личната им безопасност на границата,нищо няма да се получи.
Злополуки може да се случат и с най-модерните автомобили за превоз,ако няма подготвени водачи на автомобили,няма контрол и всеки заинтересован не следи за собствената си безопасност.
dakota_
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 1718
Регистриран на: 11 Окт 2009, 21:29

Re: СПО "Границата"

Мнениеот dsuzunov » 05 Яну 2015, 14:20

Шофьора също може да откаже да извърши превоз,ако метеорологичните условия са неподходящи и прецени,че подготовката му като водач на МПС при тези условия е не добра и може да застраши живота и здравето на превозваните хора.
По въпроса със самоделки правени с подръчни средства за превоз на хора съм категоричен,че това е недопустимо и старшите на автомобили и шофьорите трябва да пускат ДЗ и да отказват превоз с такива автомобили.
Нещата в голямата си част могат да се решават с подаване на сигнали към горестоящите.
Не приемам за нормално това,което видях на клипа пуснат от колегата Border_Officer . Не може полицай,който вижда какви проблеми има да изпраща питащият го репортер към пресцентъра на МВР. Застава се и се казва какъв е проблема и всеки си стои зад думите си. Ако всеки мишкува и се качва в автомобили да го возят както намерят за добре,нещата отиват на зле. Каквито и комисии да правят и да включват в тях и хора от синдиката,не се ли следи от пряко потърпевшите за личната им безопасност на границата,нищо няма да се получи.
Злополуки може да се случат и с най-модерните автомобили за превоз,ако няма подготвени водачи на автомобили,няма контрол и всеки заинтересован не следи за собствената си безопасност.

Аз, не исках да взимам отношение по темата "Граница", не за друго, ами защото не съм ходил и вероятно, няма и да ходя. Работата ми, както знаете, е в съвсем друг ресор.
Обаче, това в синьото не напразно съм го подчертал. Защото, за да се случи това, трябва да имаш "дупе" и да "ти стиска" както казваме из Пловдивско. Трябва да имаш смелостта да се противопоставиш, когато работата, която трябва да свършиш с наличните средства изисква да си малко луд, или да не мислиш с пет секунди напред, в бъдещето. А и законът ти позволява отказ от изпълнение на заповед, водеща до негативни последици. Още се чудя, (лека му пръст на колегата, че го споменавам) кой беше тоя умник, който му връчи камиона да вози хора, при все, че е работил на патрулен катер, където няма как да шофира, камо ли пък и камион. Касае се за извънредни условия на пътуване, и там не е необходима само категория "С", а много и постоянно шофиране. Аз, че съм постоянно на волана, че имам документ, за управление на превозно средство 8Х8, пак ще ми е много трудно и ще трябва да вложа много усилия и старание, за да вляза в ритъма на "безпътицата".
Димитър Узунов - БНТЛ Пловдив
Аватар
dsuzunov
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 701
Регистриран на: 01 Окт 2009, 17:18
Местоположение: Пловдив

Re: СПО "Границата"

Мнениеот Border_Officer » 05 Яну 2015, 16:19

Колеги,това е истината,колегите dakota_ и dsuzunov също я споделят и са наясно как стоят нещата!
Няма нарушение на ЗДвП,има заповед за провеждане на СПО,има изготвен план и в тази връзка са командировани сили и средства от ОДМВР от цялата страна. Заповядан е начина на превозване на личния състав от и до граничната бразда. Заповядан е начина на ротация и времетраенето на смените. Всичко се изпълнява по разписан и одобрен план.
За ГПУ-Средец мога да кажа,че в камионите няма преправяни с подръчни средства пейки. Може да е имало счупвания по пейките,да са оправяни с подръчни средства докато камиона се прибере от път,но след това пейките се ремонтират.
Няма да споря,че може да има снимки на счупени пейки,но е важно кога са правени снимките.
Ако снимките са правени преди личния състав да се качи на автомобила,логичния въпрос,който всеки би задал е,защо смяната се е качила и седнала на такива пейки да бъде извозена и защо не са сигнализирали.
Задължително е да се знае от всички,че излезе ли камиона и поеме по маршрута,това означава,че преди да тръгне,всичко е било в изправно техническо състояние,иначе камиона не може да излезе на път. За отговорностите на старшия на автомобила и водача на автомобила всичко е казано.
За личната отговорност на всеки служител,отново всичко е казано.
Остава всеки да разбере,че грижата за сигурността по време на командировката на границата не е чужда отговорност,а е грижа на всеки един от командированите служители!
Не е логично да те спре репортер,да те попита има ли проблеми на граничната бразда,които застрашават живота и здравето и служителят да каже - Обърнете се към Пресцентъра. Пресцентъра на МВР трябва да чуе от служителите,че има проблеми и най-добрият начин и най-добрата чуваемост е чрез медиите.
Тук не става дума да се издава служебна тайна или следствена тайна,че да се пращат репортерите към пресцентъра на МВР! Тук става дума за лична безопасност и условия на труд,за които има данни и се шуми по медиите,че са неблагоприятни.Полицаите са тези,които трябва да потвърдят или отхвърлят тези данни. С криене на лицата и препращане към пресцентъра не се решават проблеми.
Не задавайте въпроси,какво направи синдиката за условията по границата,а всеки един от тези,които се смятат за потърпевши да каже какво е направил за подобряване на условията по охрана на границата във връзка с оплакванията си!
Border_Officer
старши Полицай
старши Полицай
 
Мнения: 221
Регистриран на: 03 Яну 2015, 20:18

ПредишнаСледваща

Назад към Охранителна полиция

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта