BARETATA написа:Първо : мнението ми е лично и не ангажира,нито Министъра,нито Вас , Уважаеми колеги в живота и Форума:
Твърдо и категорично ПРОТИВ , спирането на коли ,само и единствено по повод.Пълно е с водачи,които имат заповеди за отнемане на СУМПС ( поне в София ) , които ако си карат по правилата ,могат да карат без книжка докато са живи.Отделно , се превозват съмнителни вещи и предмети,както и горива,което е незаконно.Трето , има достатъчно СПО-та и в края на краищата манталитета на българина не е достигнал европейското мислене.От тактическа гледна точка - към osata - пълна глупост е това ,с обявяването в ефир,защото в София е от 100 години това,никакъв ефект,защото се притесняваш " дай бързо обявявай колата,бързо записвай,в дневника",а нивото на внимание към водата и безопасността отива на майна си райна,повярвай ми така е .Дали е пътен полицай или такъв от "Охранителна Полиция" - ППД,е все тая,разликата е че първите разполагат ,с технически средства и разрешават случаи , с налични ПТП-та.Напрежението , сред служителите нараства,само това ще Ви кажа , колеги.Не желая да навлизам в подробности,че някоя службичка,може да ме "придърпа",а в точно този момент нямам нерви да се занимавам с това.Ако искате и "страх " , го наречете все ми е тая,важното е да оцелеем,че на там отиват нещата.
Отлично те разбирам, приятелю, но хич не съм съгласен!
Нека водачите със заповед за отнемане на СУМПС си карат, щом карат добре и в продължение на десетки години не създават ПТП или друг проблем по пътищата. Не е вменено да ги задържим, а идеята на законодателя е да ги изолираме и накажем, като водачи. Но има водачи с редовни документи, които са в пъти по-опасни.
За диктуване в ефира си прав! При нас се прави по мобилен телефон, минута на спирани, взето отношение и минута на освобождаване. В интерес на истината помага много при оперативната работа, след дни.
Относно "жегата" сред колеги ще замълча, но е вярно!