Колко пъти в годината трябва да се подписвам на някакви заповеди, в които се обяснява, как полицаите продължавали да са участници в ПТП, в ролята на водачи на МПС?
Как трябвало да се вземат мерки да няма такива инциденти и т.н.???
А и ако сметнем, че има 50 000 служители на МВР, от тях 25000 да управляват МПС, на фона на аналогично 2,5 млн водачи на МПС, това си е 1%. Като сметнем, че 50% от тези МВР водачи са на пътя в работно време, като по една статистика през 2013 г. в България има около 50 000 ПТП, значи на този 1% служители (които не са роботи, а хора) се падат 500 ПТП. А поради високия риск при служебната дейност, тези служебни МПС са с автокаско, не са застраховани заради кражба ))
Чудя се вече един път не стига ли, защото тази година някъде 5 или 6 пъти съм се запознавал с подобни "романи". Чудя се, след като шофьорът на главния секретар самокатастрофира, ама няма да пишем какво МПС, с какви екстри и блокировки, с какви гуми и т.н., та, щом Ауди А8 на стойност шест цифрена сума катастрофира, защо и опел астра или лада, на стойност 5-6000лв, със сръбски зимни гуми с дот преди 7-8 години да не могат да катастрофират? А и се чудя, ако водачът на астрата бърза, защото някъде пребиват човек, а водачът на аудито бърза, защото някъде има строени 100 човека и чакат "шефа", та кой трябва да бърза и е логично да сгреши?
Не знам тази заповед четохте ли я, но думи от рода "някои умишлено нарушавали".....кои са те? Кои са тия някои? И аз съм чувал, че "някои" уреждат обществени поръчки, ама или го посочваш с пръст и доказваш твърдението си, или говориш пишеш алабала.