Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Модератори: ribaflic, Lord, Raptor, osata

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот ТРЕЗОР » 28 Май 2015, 18:54

dakota_ написа:
Lord написа:Всичко е много просто, казвал съм го: Всички служители, без значение дали са официално на разположение, чиито телефони непрестанно и почти ежедневно звънят в извънработно време, празнични и почивни дни по служебен повод и същите излизат и работят на терен се причисляват, към полагащите първа категория труд. Всички останали, работещи, като администрация или откровени чиновници /не им познавам дейността в детайли/ да се прецени и прецезира, къде и като какви да им се квалифицира дейността, но не и първа категория.
Ха дано, ама надали...


Наистина е просто и елементарно. Само да влязат да го прочетат синдикалните лидери и да разберат какво да поискат и върху какво да преговарят с представителите на МВР,от които зависи това да се реализира и да стане факт.

Може и да е просто,но мисля че на този етап не е преценено правилно.....може и да греша,но това засяга колеги на моята длъжност.Ще посоча факти - на срещата на СФСМВР преди две седмици в В.Търново е имало предложение експертите и мл.експертите към БНТЛ и НТЛ, да не се причисляват в работещи първа категория труд - излиза , че сме администрация или чантаджии........сигурно,защото носим куфари и чанти по време огледите на МП..... :mrgreen: Моя милост е мл.експерт-той и водач на оперативен а-л към ОД. От 20 години съм работил само на смени,а последните десетина години съм само на 24 часови смени-през два или три дена - няма събота,неделя или празник,не се оплаквам - както дойде.....тъй като излиза ,че според някой бъдем администрация, ще трябва да поставя надпис -канцелария- на буса на Криминалистична лаборатория , а мобилната ми позивна ще ми е вътрешен номер по МВР. :roll: .....ние ще бъдем някаква нова администрация работеща на само на смени,през почивни и празнични дни и ще управляваме спец.автомобили със спец.режим на движение.....но то вече нищо не може да ме учуди , след като взеха да разбиват и дежурните части по управленията.....
ТРЕЗОР
младши Полицай
младши Полицай
 
Мнения: 71
Регистриран на: 21 Ное 2010, 22:41

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот dsuzunov » 28 Май 2015, 19:45

Не ми се вярва, този въпрос да е поставян на срещата в Търново.
На няколко пъти, в разговори ми е заявявано, че ние сме на едно ниво с Криминална. Така че, спокойно...каквото-такова ;)
Димитър Узунов - БНТЛ Пловдив
Аватар
dsuzunov
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 701
Регистриран на: 01 Окт 2009, 17:18
Местоположение: Пловдив

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот Lord » 28 Май 2015, 19:53

ТРЕЗОР написа:Може и да е просто,но мисля че на този етап не е преценено правилно.....може и да греша,но това засяга колеги на моята длъжност.Ще посоча факти - на срещата на СФСМВР преди две седмици в В.Търново е имало предложение експертите и мл.експертите към БНТЛ и НТЛ, да не се причисляват в работещи първа категория труд - излиза , че сме администрация или чантаджии........сигурно,защото носим куфари и чанти по време огледите на МП..... :mrgreen: .....


Колега, като казах че всичко е просто, имах предвид написаното от мен, а в него ти влизаш в І-ва категория труд. Каква среща е имала СФСМВР във В. Търново нямам идея, дори и не зная с кого или кои са се срещали. Аз говорех по принцип, ако внимателно си чел написаното. Продължавам да мисля, че е просто, ясно и лесно, ако има воля да се направи.

Работя в най-отдалеченото, но и най-голямо РУ от областния център, затова много рядко се ползваме от услуги на колегите от БНТЛ, но имаме в управлението един експерт и един младши експерт в (ЕКД) в група КП. Преди около година експерта се пенсионира, конкурс не се обявява, а младши експерта работи сам цяла година. Познай ТРЕЗОР, освен пари за ИТ дали колегата, който е непрекъснато дежурен от 1 година да ли е взел и 1 стотинка за време на разположение? Ами не е, дори когато бяха двама пак нямаше желание от тях за подобни пари, просто се разбираха кой да бъде търсен и никога не е имало проблем с посещенията на МП. Друг въпрос е, че винаги когато имаха нужда от "компенсация" я получаваха, продължава да я получава и колегата който сега е сам. И той е доволен, и благодарен, всички други също. В случая и вълка е сит, и агнето цяло, трудно е, но е постижимо. ;)
________________________________________________________________
Нищо не е добро или зло. Мисълта го прави такова.” - Хамлет , по точно Шекспир;-)
Аватар
Lord
КОМИСАР
 
Мнения: 5861
Регистриран на: 19 Авг 2009, 01:21

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот dakota_ » 28 Май 2015, 20:19

ТРЕЗОР написа:
dakota_ написа:
Lord написа:Всичко е много просто, казвал съм го: Всички служители, без значение дали са официално на разположение, чиито телефони непрестанно и почти ежедневно звънят в извънработно време, празнични и почивни дни по служебен повод и същите излизат и работят на терен се причисляват, към полагащите първа категория труд. Всички останали, работещи, като администрация или откровени чиновници /не им познавам дейността в детайли/ да се прецени и прецезира, къде и като какви да им се квалифицира дейността, но не и първа категория.
Ха дано, ама надали...


Наистина е просто и елементарно. Само да влязат да го прочетат синдикалните лидери и да разберат какво да поискат и върху какво да преговарят с представителите на МВР,от които зависи това да се реализира и да стане факт.

Може и да е просто,но мисля че на този етап не е преценено правилно.....може и да греша,но това засяга колеги на моята длъжност.Ще посоча факти - на срещата на СФСМВР преди две седмици в В.Търново е имало предложение експертите и мл.експертите към БНТЛ и НТЛ, да не се причисляват в работещи първа категория труд - излиза , че сме администрация или чантаджии........сигурно,защото носим куфари и чанти по време огледите на МП..... :mrgreen: Моя милост е мл.експерт-той и водач на оперативен а-л към ОД. От 20 години съм работил само на смени,а последните десетина години съм само на 24 часови смени-през два или три дена - няма събота,неделя или празник,не се оплаквам - както дойде.....тъй като излиза ,че според някой бъдем администрация, ще трябва да поставя надпис -канцелария- на буса на Криминалистична лаборатория , а мобилната ми позивна ще ми е вътрешен номер по МВР. :roll: .....ние ще бъдем някаква нова администрация работеща на само на смени,през почивни и празнични дни и ще управляваме спец.автомобили със спец.режим на движение.....но то вече нищо не може да ме учуди , след като взеха да разбиват и дежурните части по управленията.....


Не гледай сериозно на такива срещи,това са срещи за ядне и пиене и ... Самите хора на тези срещи са хора като мен и теб. Колкото ние с теб можем да решим нещо,толкова и тези хора могат да решават каквото и да е... Още повече,че тия хора /синдикат/ са умножени по шест /ако не са станали повече/ за МВР.
Ако си забелязал до момента по въпроса за възрастта за пенсиониране са казали само,че ще протестират. За какво и срещу кого не се знае. Нали разбираш,че тия хора не знаят какво искат. Те искат всичкото яйце в чорбата... Искат трудещите се трета категория да поемат цялата тежест на пенсионната реформа и същите тези хора трета категория да ни плащат пенсионирането на 50 год. възраст. Ти ако имаш деца,които в момента ходят на работа и са трета категория труд,да ти плащат пенсията и да превиват гръб,а ти да се пенсионираш въпреки всичко на 50 год. възраст. И всичко това с мотивите,че виждаш ли как в МВР стажа бил 20 години за пенсия. Бил е по времето на онова лошото време и който е докачил е докачил... Няма пълно щастие и по онова време имаше държава и власт,която разчиташе на "юмрука на партията"... Сега условията са съвсем други. Ние сме най-бедната държава и сме на дъното. Да ми излизат някакви синдикати и да ми казват колко тежка е службата е несериозно,защото аз знам колко е тежка службата. Да се пенсионира миньор на 55 год под земята и полицай на 50 год. и да сравнявам човек,който по цял ден превива гръб и изпълнява норма под земята.... с полицай от ППД,който по цял ден си мери таш@ците на кантар и като му кажеш нещо се ослушва като свиня в тикви и казва - ще се обърна към съда... Не е сериозно и понеже знам колко и как се работи е срамота да се отправят такива искания за 50 год. възраст.
С две думи да ти кажа моето мнение,няма да има никакво категоризиране за полицията,нещата ще останат така,както са ги приели...52,10 години минимална възраст.
Ще имат своя шанс синдикатите да излязат на протест,ще имаме шанс да видим колко ще са протестиращите и каква обществена подкрепа ще има протеста...ако разбира се има протест...
dakota_
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 1718
Регистриран на: 11 Окт 2009, 21:29

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот кпц » 28 Май 2015, 20:29

Точно пък младши експертите ВОА да се притесняват за пенсионна реформа няма за какво. Те могат и до 60 г. да изкарат. Само трябва да променят 24-часовите смени с ненормирано работно време плюс разположение. Тъкмо ще почиват по-често. ;) Къде се е чуло и видяло водач на автомобил да работи цяло денонощие?!
кпц
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 405
Регистриран на: 17 Юли 2014, 23:27

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот dsuzunov » 28 Май 2015, 20:35

Не само се е чуло, ами се е и видяло.
Над 25 години съм мл. експерт и ВОА на 24 часови дежурства. Даже, в длъжностната ни характеристика пишеше:
..."Да управлява автомобил по всяко време на денонощието и при всякакви метеорологични условия"
Сигурно се е намерил някой от "нашите" който е отказвал да кара нощем или при "лек дъждец" :lol:
Димитър Узунов - БНТЛ Пловдив
Аватар
dsuzunov
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 701
Регистриран на: 01 Окт 2009, 17:18
Местоположение: Пловдив

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот ТРЕЗОР » 28 Май 2015, 21:01

[quote="кпц"]Точно пък младши експертите ВОА да се притесняват за пенсионна реформа няма за какво. Те могат и до 60 г. да изкарат. Само трябва да променят 24-часовите смени с ненормирано работно време плюс разположение. Тъкмо ще почиват по-често. ;) Къде се е чуло и видяло водач на автомобил да работи цяло денонощие?![/quote
:D Споко , ще ни слагат тахо-шайби или ще има втори водач...........Тези другари нависоко , които в момента реформират ОДЦЧ по РУ ,трябва да се допитват до тебе........Цялата ДОГ трябва да мине на ненормирано работно време +на разположение........Пък докогато се съберем и отидем на МП .... :roll: п.п. ако във вашата ОД - мл.експертите-ВОА , въртят само геврека и си клатат макарите , то не навсякъде е така....но да не спамим темата с излишни спорове
ТРЕЗОР
младши Полицай
младши Полицай
 
Мнения: 71
Регистриран на: 21 Ное 2010, 22:41

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот dsuzunov » 28 Май 2015, 21:42

Разглеждайки пунктовете,касаещи нас в проекта, откривам както негативни, така и доста позитивни неща. Май, вторите ще се окажат повече. Измененията ще влязат в сила след шест месеца с гратисен период от три години. Дава се възможност на лица извън системата да се възползват от условията за пенсиониране по чл. 69, ако са изпълнили условията за трудов стаж, а вече и възраст. Създава се фонд пенсии за лицата по чл. 69. И не на последно место, допуска пенсиониране без прекратяване на службата.
Димитър Узунов - БНТЛ Пловдив
Аватар
dsuzunov
ИНСПЕКТОР
ИНСПЕКТОР
 
Мнения: 701
Регистриран на: 01 Окт 2009, 17:18
Местоположение: Пловдив

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот Lord » 29 Май 2015, 18:44

Рано е да се прецени, Мите. Нека видим какво ще се случи с проекта в комисията и после след второто четене в зала. Да не забравяме, че най-вероятно проекта ще стане закон точно малко преди изборите в края на октомври. ;)
________________________________________________________________
Нищо не е добро или зло. Мисълта го прави такова.” - Хамлет , по точно Шекспир;-)
Аватар
Lord
КОМИСАР
 
Мнения: 5861
Регистриран на: 19 Авг 2009, 01:21

Re: Проекти на нормативни актове, свързани с МВР

Мнениеот Lord » 10 Юли 2015, 16:25

Проект!
22.06.2015 г.

З А К О Н
ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА ЗАКОНА ЗА МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
(Обн. ДВ. бр.53 от 2014г., изм. ДВ. бр.98 и бр.107 от 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.14 и бр.24 от 2015г.)


§ 1. В чл. 36, ал. 5 думата „стаж” се заменя с „опит”.

§ 2. В чл. 37, ал. 2 думите „дирекция „Специална куриерска служба“ се заличават.

§ 3. В чл. 43а се правят следните изменения:
1. В ал. 1, т. 4 се отменя;
2. Алинея 5 се отменя.
§ 4. В чл. 46, ал. 4 слeд думата „проекти“ запетаята се заличава, поставя се съюза „и“ и думите „и дирекция „Специална куриерска служба“ се заличават.
§ 5. В чл. 85, ал. 2 се отменя.

§ 6. В чл. 143, ал. 4 след думата „характеристики“ се добавя „за длъжностите в МВР за служителите по чл. 142, ал. 1“.

Преходни и заключителни разпоредби

§ 7. (1) Служебните правоотношения на държавните служители в МВР, за които се прилага § 86 от Закона за изменение и допълнение на Закона за Министерството на вътрешните работи (Обн., ДВ, бр. 14 от 2015 г.) се прекратяват, считано от датата на влизане в сила на закона.
(2) При прекратяването по ал. 1 не се прилага разпоредбата на чл. 229.

§ 8. (1) Държавните служители по § 7, заемали към датата на влизане в сила на закона длъжности за държавни служители с висше образование се назначават за държавни служители в МВР по Закона за държавния служител, считано от датата на влизане в сила на закона.
(2) Служителите по ал. 1 се назначават на длъжностите, които са заемали към датата на влизане в сила на закона, определени с щата на съответната структура.
(3) Служителите по ал. 1, които към датата на влизане в сила на закона са временно преназначени на друга длъжност по реда на ЗМВР, се назначават на длъжностите, които са заемали преди временното преназначаване.
(3) Назначаването по ал. 1 се извършва без провеждане на конкурс по реда на Закона за държавния служител.
(4) При назначаването по ал. 1, служебното правоотношение възниква от датата на влизане в сила на закона, без да се изисква встъпване в длъжност и полагане на клетва съгласно Закона за държавния служител.
(5) Служителите по ал. 1 се назначават без срок за изпитване, освен служителите, които са със срок за изпитване. В тези случаи изтеклият до назначаването срок за изпитване се зачита.
(6) Служителите по ал. 1 не подлежат на задължително обучение при постъпване на държавна служба за първи път по смисъла на Закона за държавния служител.
(7) Трудовият стаж на служителите по ал. 1, придобит по ЗМВР, се зачита за служебен стаж при един и същ орган по назначаване по смисъла на Закона за държавния служител.

§ 9. (1) С държавните служители по § 7, заемали към влизане в сила на закона длъжности за държавни служители със средно образование се сключват трудови договори за работа в МВР, на длъжности за лица, работещи по трудови правоотношения, определени в Класификатора по чл. 143, ал. 2 и щата на съответната структура.
(2) Трудовият стаж на служителите по ал. 1, придобит по ЗМВР, се зачита за стаж при един и същ работодател по смисъла на Кодекса на труда.

§ 10. При назначаването на служителите по § 8 и при сключването на трудовите договори с лицата по § 9 се определя възнаграждение не по-ниско от определеното към датата на влизане в сила на закона възнаграждение, определено по реда на ЗМВР и включващо заплата за длъжност, допълнително възнаграждение за прослужено време и за научна степен и левовата равностойност на храната по чл. 181, ал. 1.

§ 11. (1) На служителите по § 7 се изплащат обезщетения по чл. 234, ал. 1, 5 и 8, определени към датата на влизане в сила на закона при условията на ЗМВР.
(2) Обезщетенията по ал. 1, с изключение на това по чл. 234, ал. 8, не подлежат на облагане с данъци.
(3) Обезщетенията по ал. 1, с изключение на това по чл. 234, ал. 8, се изплащат в тригодишен срок от влизането в сила на този закон, по ред, определен от министъра на вътрешните работи.
(3) Обезщетенията по ал. 1, с изключение на това по чл. 234, ал. 8, се изплащат при прекратяване на служебното или трудовото правоотношение в МВР на служителите по Закона за държавния служител или по Кодекса на труда.
(4) Обезщетенията по чл. 234, ал. 8 се изплащат в тримесечен срок от датата на влизане в сила на закона.
(5) При смърт на служител по § 7 обезщетенията по ал. 1 се изплащат на преживелия съпруг, децата и родителите на служителя.

§ 12. (1) Образуваните и неприключили до влизането в сила на закона производства за търсене на дисциплинарна или имуществена отговорност от служителите по § 7 се прекратяват.
(2) Образуваните и неприключили до влизането в сила на закона производства по отмяна на заповеди за налагане на дисциплинарни наказания или за прекратяване на служебни правоотношения се довършват по досегашния ред.

§ 13. Образуваните и неприключили до влизането в сила на закона производства по издаване или отмяна на индивидуални административни актове по ЗМВР по отношение на служителите по § 7 се прекратяват, с изключение на такива относно свързани с подпомагане при тежко материално положение или определяне и изплащане на обезщетение за телесна повреда, претърпяна при или по повод изпълнение на служебни задължения, които се довършват по досегашния ред.

§ 14. (1) Държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 1 могат да бъдат назначавани на длъжности за държавни служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 при условията и по реда на Закона за държавния служител без провеждане на конкурс, ако отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност, по ред определен от министъра на вътрешните работи.
(2) Държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 могат да бъдат назначавани на длъжности за държавни служители по чл. 142, ал. 1, т. 1 при условията и по реда на Закона за Министерството на вътрешните работи без провеждане на конкурс, ако отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност, по ред определен от министъра на вътрешните работи.
Дали да не се предвиди, че държавните служители в АМВР и МИ става ЛРТП по силата на закона.

§ 15. (1) Служебните правоотношения на държавните служители от дирекция „Специална куриерска служба“ в Министерството на вътрешните работи преминават в служебни правоотношения с Държавната комисия по сигурността на информацията.
(2) Трудовите правоотношения на служителите от дирекция „Специална куриерска служба“ в Министерството на вътрешните работи преминават към Държавната комисия по сигурността на информацията съгласно чл. 123 от Кодекса на труда.
(3) Лицата по ал. 1 и 2 преминават към Държавната комисия по сигурността на информацията без срок за изпитване, освен служителите, които са със срок за изпитване.
(4) Стажът, придобит по Закона за Министерството на вътрешните работи, от служителите, преминали в Държавната комисия по сигурността на информацията, се зачита за работа при един и същ орган по назначаване, съответно работодател, включително и при изплащане на дължимите обезщетения при прекратяване на правоотношенията с комисията.
(5) Прослуженото време като държавен служител по Закона за Министерството на вътрешните работи, за което не са получени обезщетения преди преминаването в Държавната комисия по сигурността на информацията, се зачита при определяне размера на обезщетението при прекратяване на служебното правоотношение.

§ 16. (1) Държавната комисия по сигурността на информацията е правоприемник на активите, пасивите, правата и задълженията на дирекция „Специална куриерска служба“ в Министерството на вътрешните работи.
(2) Дълготрайните материални активи на Министерството на вътрешните работи, ползвани от дирекция „Специална куриерска служба“, се предоставят на Държавната комисия по сигурността на информацията.
(3) Министерският съвет в тримесечен срок от влизането в сила на този закон урежда отношенията във връзка с преобразуването на административните структури по ал. 1.
(4) Документите, изготвени и съхранявани в дирекция „Специална куриерска служба“, които не подлежат на предаване по реда на Закона за Националния архивен фонд, се предават в Държавната комисия по сигурността на информацията в шестмесечен срок от влизането в сила на този закон.

§ 17. (1) Министерският съвет в тримесечен срок от влизането в сила на този закон приема необходимите изменения в съответните нормативни актове.
(2) Издадените подзаконови нормативни актове до влизането в сила на този закон се прилагат до издаването на съответните нови актове, доколкото не му противоречат.

§ 18. В Закона за защита на класифицираната информация (Обн. ДВ. бр.45 от 2002г., попр. ДВ. бр.5 и бр.31 от 2003г., изм. ДВ. бр.52, бр.55 и бр.89 от 2004г., изм. ДВ. бр.17 и бр.82 от 2006г., изм. ДВ. бр.46, бр.57, бр.95 и бр.109 от 2007г., изм. ДВ. бр.36, бр.66, бр.69 и бр.109 от 2008г., изм. ДВ. бр.35, бр.42, бр.82 и бр.93 от 2009г., изм. ДВ. бр.16 и бр.88 от 2010г., изм. ДВ. бр.23, бр.48 и бр.80 от 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.44 и бр.103 от 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.52 и бр.70 от 2013г., изм. ДВ. бр.49 и бр.53 от 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.14 от 2015г.) се правят следните изменения и допълнения:
1. В чл. 9 се създава т. 18:
„18. осъществява приемане, съхранение, пренасяне и доставяне на кореспонденция и материали, съдържащи класифицирана информация;“;
2. В чл. 10 се създава ал. 3 и 4:
„(3) При изпълнение на служебните си задължения органите за приемане, пренасяне и доставка на кореспонденция и материали, съдържащи класифицирана информация, имат право да използват физическа сила и помощни средства при опит за нерегламентиран достъп до кореспонденцията или материалите само когато това е абсолютно необходимо.
(4) Организацията на работа по приемане, сортиране, описване, съхраняване, пренасяне и доставяне на материали, съдържащи класифицирана информация, се определя с правила, утвърдени от председателя на Държавната комисия по сигурността на информацията.“.
3. Създават се чл. 10а и чл. 10б:
„Чл. 10а. (1) За служителите на ДКСИ, чиито служебни задължения са свързани с изпълнение на функцията по чл. 9, т. 18 се прилагат разпоредбите относно държавната служба в Закона за Министерството на вътрешните работи и § 86 от Закона за изменение и допълнение на Закона за Министерството на вътрешните работи (Обн., ДВ, бр. 14 от 2015 г.).
(2) Председателят на ДКСИ е орган по назначаване на служителите по ал. 1.

Чл. 10б. (1) Председателят на ДКСИ утвърждава класификатор на длъжностите в ДКСИ за служителите по чл. 10а и издава заповед за неговото прилагане.
(2) Длъжностите и специфичните наименования се определят в класификатора по ал. 1, който се обнародва в „Държавен вестник“.
(3) Редът за изготвяне и утвърждаването на длъжностните характеристики, видовете и съдържанието им се определят със заповед на председателя на ДКСИ.“.

§ 19. В Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия (Обн. ДВ. бр.73 от 2010г., изм. ДВ. бр.88 от 2010г., изм. ДВ. бр.26 и бр.43 от 2011г., изм. ДВ. бр.44 и бр.73 от 2012г., изм. ДВ. бр.66, бр.68 и бр.70 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.53 и бр.98 от 2014г., изм. ДВ. бр.14 от 2015г.) се правят следните изменения и допълнения:
1. в чл. 2, ал. 1, т. 1 след абревиатурата „(НРС)“ съюза „и“ се заменя със запетая и накрая се добавя „и Държавната комисия по сигурността на информацията (ДКСИ)“;
2. в чл. 78, ал. 1 след думата „служителите“ се заменя с „държавните служители“, след абревиатурата „(НРС)“ съюза „и“ се заменя със запетая, а след абревиатурата „(НСО)“ се добавя „и ДКСИ“.

§ 20. В Закона за пощенските услуги (Обн. ДВ. бр.64 от 2000г., изм. ДВ. бр.112 от 2001г., изм. ДВ. бр.45 и бр.76 от 2002г., изм. ДВ. бр.26 от 2003г., изм. ДВ. бр.19, бр.88, бр.99 и бр.105 от 2005г., изм. ДВ. бр.17, бр.34, бр.37 и бр.86 от 2006г., изм. ДВ. бр.41 и бр.109 от 2007г., изм. ДВ. бр.109 от 2008г., изм. ДВ. бр.35, бр.87 и бр.93 от 2009г., изм. ДВ. бр.101 и бр.102 от 2010г., изм. ДВ. бр.105 от 2011г., изм. ДВ. бр.38 от 2012г., изм. ДВ. бр.61 от 2014г.) в чл. 11 думите „Министерството на вътрешните работи“ се заменя с „Държавната комисия по сигурността на информацията“.

§ 21. В Закона за движението по пътищата (Обн. ДВ. бр.20 от 1999г., изм. ДВ. бр.1 от 2000г., изм. ДВ. бр.43 и бр.76 от 2002г., доп. ДВ. бр.16 и бр.22 от 2003г., изм. ДВ. бр.6, бр.70, бр.85 и бр.115 от 2004г., изм. ДВ. бр.79, бр.92, бр.99, бр.102, бр.103 и бр.105 от 2005г., изм. ДВ. бр.30, бр.34, бр.61, бр.64, бр.82, бр.85 и бр.102 от 2006г., изм. ДВ. бр.22, бр.51, бр.97 и бр.109 от 2007г., изм. ДВ. бр.36, бр.43, бр.69, бр.88 и бр.102 от 2008г., изм. ДВ. бр.74, бр.75, бр.82 и бр.93 от 2009г., изм. ДВ. бр.54, бр.98 и бр.100 от 2010г., изм. ДВ. бр.10, бр.19, бр.39 и бр.48 от 2011г., изм. ДВ. бр.20, бр.47, бр.53, бр.54, бр.60 и бр.75 от 2012г., доп. ДВ. бр.15 и бр.68 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.53 и бр.107 от 2014г., изм. ДВ. бр.14, бр.19 и бр.37 от 2015г.), чл. 91, ал. 3 след думата „отбраната“ съюза „и“ се заменя със запетая и накрая се добавя „и структури на Държавната комисия по сигурността на информацията, определени от председателя на комисията.“.
§ 22. В Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (Обн. ДВ. бр.35 от 2009г., изм. ДВ. бр.74, бр.82, бр.93 и бр.99 от 2009г., изм. ДВ. бр.16, бр.88, бр.98 и бр.101 от 2010г., изм. ДВ. бр.23, бр.48, бр.99 и бр.100 от 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.20, бр.33 и бр.38 от 2012г., изм. ДВ. бр.15, бр.66 и бр.68 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.1 и бр.98 от 2014г., изм. ДВ. бр.14 и бр.24 от 2015г.) в Допълнителни разпоредби § 1. в т. 1в след думите „Националната служба за охрана,“ се добавя „структурни звена на Държавната комисия по сигурността на информацията,определени със заповед на председателя,”.
§ 23. В Кодекса за социално осигуряване (Обн. ДВ. бр.110 от 1999г., изм. ДВ. бр.55 и бр.64 от 2000г., изм. ДВ. бр.1, бр.35 и бр.41 от 2001г., изм. ДВ. бр.1, бр.10, бр.45, бр.74, бр.112, бр.119 и бр.120 от 2002г., изм. ДВ. бр.8, бр.42, бр.67, бр.95, бр.112 и бр.114 от 2003г., изм. ДВ. бр.12, бр.21, бр.38, бр.52, бр.53, бр.69, бр.70, бр.112 и бр.115 от 2004г., изм. ДВ. бр.38, бр.39, бр.76, бр.102, бр.103, бр.104 и бр.105 от 2005г., изм. ДВ. бр.17, бр.30, бр.34, бр.56, бр.57, бр.59, бр.68, бр.76, бр.82, бр.95, бр.102 и бр.105 от 2006г., изм. ДВ. бр.41, бр.52, бр.64, бр.77, бр.97, бр.100, бр.109 и бр.113 от 2007г., изм. ДВ. бр.33, бр.43, бр.67, бр.69, бр.89, бр.102 и бр.109 от 2008г., изм. ДВ. бр.23, бр.25, бр.35, бр.41, бр.42, бр.93, бр.95, бр.99 и бр.103 от 2009г., изм. ДВ. бр.16, бр.19, бр.43, бр.49, бр.58, бр.59, бр.88, бр.97, бр.98 и бр.100 от 2010г., изм. ДВ. бр.45, бр.60, бр.77 и бр.100 от 2011г., изм. ДВ. бр.7, бр.21, бр.38, бр.40, бр.44, бр.58, бр.81, бр.89, бр.94 и бр.99 от 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.15, бр.20, бр.70, бр.98, бр.104, бр.106, бр.109 и бр.111 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.1, бр.18, бр.27, бр.35, бр.53 и бр.107 от 2014г., изм. ДВ. бр.12, бр.14 и бр.22 от 2015г.) в чл. 69, ал. 2 след думите „от Закона за съдебната власт,“ се добавя „държавните служители в Държавна комисия по сигурността на информацията, чийто статут е по Закона за Министерството на вътрешните работи,”.
§ 24. Законът влиза в сила на 01.01.2016 г., с изключение на § 15-23, които влизат в сила на 01.12.2015 г.
________________________________________________________________
Нищо не е добро или зло. Мисълта го прави такова.” - Хамлет , по точно Шекспир;-)
Аватар
Lord
КОМИСАР
 
Мнения: 5861
Регистриран на: 19 Авг 2009, 01:21

ПредишнаСледваща

Назад към Полицията в България

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта