Sir Humphrey написа:Оса, това, което си написал, най-вероятно е така, но не е там работата. Работата е, че се допуска да има глоби, на които да не е сложена чавка "Платена", след като са били платена. Оттам тръгва целият проблем. Всичко по-нататък е поредица от тъпи събития, които зависят точно от този пропуск. БДС основателно не иска да издаде нов документ при положение, че глобата "не е" платена. Човекът можеше да не плати повторно, но това щеше да забави до неопределен момент получаването на нов документ, което щеше да го възспре да шофира, а ако шофираше без документ, знаеш какво щеше да стане... и т.н. и т.н.
Ами да ти кажа честно, след като прочетох тук
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/07/1 ... shno.94773 -
КАТ вижда 1 млн. нарушения годишно19.07.2010г
Събираемостта е около 65%, обяви комисар Алекси Стратиев , та си представям какво сравнение пада. 1000 грешки на 1милион глоби си е 0,1% ,а ако го сметнем само от платените около 65% глоби пада на 0,065% ( ако съм объркал сметките...
) , нормално е да има пропуски и грешки. Ако и парламента ни грешките бяха 0,1%