Страница 51 от 52

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 05 Апр 2012, 20:51
от clearly

На видеото новото кабрио на BMW i8 Spyder .Задните колела на i8 Spyder се задвижват от 1.5-литров бензинов агрегат с мощност от 223 конски сили, докато предните разчитат на електрически двигател, който може да възпроизведе 131 конски сили. Това позволява избор между три режима на управление - със задвижване само на предните, само на задните или и на четирите колела. Ако изберете да се движите единствено и само благодарение на електрическия мотор, то автономният пробег на автомбила е 30км.
Новият i8 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч. за пет секунди и достига максимална скорост от 250 км/ч.В същото време разходът на гориво на този автомобил е едва 3л./100км. Самият модел ще направи своя дебют по време на международното изложение в Пекин този месец.
Изображение
http://www.carsuk.net/bmw-i8-spyder-concept-video/

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 16 Апр 2012, 17:46
от Lord

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2012, 21:41
от clearly

Шеф-дизайнера на "Мерседес-Бенц" Гордън Вагенер представи своето авангардно творение - Concept Style Coupé.

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 10 Май 2012, 19:44
от clearly
Електрическият автомобил от Хърватия вече е реален .Цената му е $ 980.000.http://www.technobuffalo.com/news/cars/ ... -to-order/ Rimac Automobili ще произведат само 88 екземпляра..Който си го е харесал и е по джоба му да побърза ,защото се разграбва като топъл хляб ;)



Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 12 Май 2012, 17:45
от clearly

Когато някой има богато въображение и достатъчно свободно време е сътворил клонинг ,който на пръв поглед изглежда, че е Ферари, но всъщност е най-скъпият велосипед в света с цена от 1 млн. паунда> http://www.automotto.com/fahrradi-farfa ... 0-mph.html

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2012, 13:51
от barut
Изображение
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9721_n.jpg
Благодаря на Брюксел ,че отпусна пари за да имаме хубави магистрали .С удоволствие ще си караме новите придобивки.

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2012, 22:06
от kkarakashev
Ето и екстрите в S-класата на “Мерцедес” - явно и слепи ще могат да е карат. Евала на хората измислили тези технологии:

Пакет: Intelligent Drive.
Модел: Mercedes S klass 2012

DISTRONIC PLUS с функция Steering Assist ще помага на водача да държи избраната лента с помощта на стереокамери, които, освен че придържат автомобила в лентата, която е избрана, но и спазват и определената от шофьора дистанция до предния автомобил.

Системата предупреждава със звуков сигнал в момента, в който водачът свали ръце от волана. може да работи безупречно, какот в задръствания, както и на магистрала със скорост до 200 км/ч.

BAS PLUS с функция Cross-Traffic Assist пък позволява на автомобила да вижда отдалеч приближаващ към кръстовището автомобил и при нужда автоматично задейства спирачките. Системата е предназначена основно при движение в населени места и работи до скорост от 72 км/ч.

PRE-SAFE Brake пък разпознава пешеходец, пресичащ пред мерцедеса, и при нужда самостоятелно задейства спирачките. Тук джаджата работи до скорост от 50 км/ч.

PRE-SAFE PLUS пък разпознава опасността от удар отзад и автоматично активира ръчната спирачка с цел да се предотврати верижна катастрофа.

ATTENTION ASSIST пък следи за признаци на сънливост у водача с помощта на специални сензори и камера, позиционирана в салона на автомобила.

Active Blind Spot Assist разпознава автомобил в "сляпата зона". В критични ситуации може автоматично задейства спирачките.

Beltbag пък надува предпазните колани, като увеличава широчината им три пъти.
Автомобилът ще разполага и със стопове, яркостта на които автоматично ще се променя в зависимост от климатичните условия и от пътната обстановка.

Active Lane Keeping Assist следи пътната насрещното движение и може да забави търкалянето на колела от едната страна на автомобила, когато има риск от сблъсък с автомобил с насрещна кола по път, несечен с завои и виражи.

Adaptive Highbeam Assist PLUS пък нагажда дългите и късите светлини така, че да не заслепяват водачите от насрещно движещите се автомобили.

Night View Assist PLUS предупреждава водача за опасност от сблъсък с пешеходец или животно през в тъмнината. Действа чрез камери за нощно виждане, изображението от които се предава на монитор, интегриран в приборния панел. Хваща движещи се хора и животни на разстояние 160 метра.

Изображение
Изображение

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 17 Яну 2013, 13:09
от barut
На 14 януари стартира автомобилното изложение за коли в Детройт/САЩ/ .Вратите на „Кобо център” отвариха за 106-ти път, след като първото Севорноамерианско изложение се провежда през 1907 г.
NAIAS 2013 е първото голямо автомобилно изложение през годината, като другите от „Големия шлем” са в Женева, Франкфурт (който се редува през година с Париж), Токио и Шанхай. Видео от ден първи

http://www.youtube.com/watch?v=oTEs8JOKKCw

Автосалонът в Детройт - ден втори


http://www.youtube.com/watch?v=BeSx2uw1MP0

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2013, 13:09
от slaron
Изображение


:D :D

Re: Автомобили

МнениеПубликувано на: 26 Яну 2013, 13:43
от Lord
Необикновен автомобил за обикновените хора

Третото поколение Skoda Octavia стъпи на пътя



Изображение


От автомобил като Skoda Octavia не може да очаквате някакъв специален статус в обществото. Има вероятност дори да останете незабелязан. Това обаче съвсем не означава, че Octavia е обикновен автомобил. Дори напротив. Зад суровото немско излъчване и масивните форми на третото поколение Octavia се крият множество нови достойнства, които правят чешката кола уникално предложение.

Новата Octavia е единственият лифтбек на пазара (хечбек във формата на седан), а освен това може да се похвали с комфортен и още по-просторен салон, ненадминато голям багажник, авангардни технологии и множество дребни, но полезни неща, които в Skoda наричат Simply Clever (просто умни).

Още от пръв поглед се вижда, че Octavia е напълно нов модел. Тя използва нова платформа - MQB на VW, ново окачване, нови двигатели, нов интериор и нов екстериор. Пораснала е и на размери, но в същото време е с цели 100 кг по-лека. Това е най-голямата, най-просторната, най-икономичната, най-безопасната, най-умната и същевременно най-леката Octavia.

Въпреки това обаче автомобилът не търпи революционни промени в дизайна си. Той лесно се разпознава като Octavia, тъй като се базира на успешните традиции на своите предшественици. Octavia е повече от важен модел за марката, а и много успешен - 40% от всички продажби на Skoda са осъществени от Octavia, което не налага радикални промени в модела. Вместо да го преработват напълно, чехите просто са го подобрили, при това във всички аспекти.

Ексклузивното ревю на новата Skoda Octavia чете в Automedia.bg

http://www.dnes.bg/cars/2013/01/25/neob ... ora.178487